
Strategie a manuál pro Vysoké Mýto
Vysoké Mýto si právem odneslo titul Historické město roku, přesto i zde zůstával prostor pro zlepšení v oblasti urbanistického detailu a práce s reklamou ve veřejném prostoru. Na základě důkladného posouzení jsme navrhli stručnou a praktickou strategii, která je srozumitelná napříč profesemi – od samosprávy přes architekty až po místní podnikatele.
Společně s městským architektem Jakubem Chobotským jsme připravili také nový Manuál pro reklamu. Ten vychází z aktuálních trendů v oblasti retail designu, ale zároveň citlivě pracuje se specifiky městské památkové zóny. Výsledkem je ucelený podklad, který vedení města pomáhá nastavit dlouhodobě kultivovaný a strategický přístup ke kvalitě veřejného prostoru. Společně jsme jej představili veřejnosti i podnikatelům. Ve městě najdeme řadu výborně zpracovaných označení provozoven, které jsme zařadili do manuálu jako příklady dobré praxe. Některé z nich najdete i zde jako inspiraci.
Klient: město Vysoké Mýto
Městský architekt: Jakub Chobotský
Poděkování: starosta František Jiraský a místostarosta Martin Krejza
Manuál je ke stažení na stránkách města.
V médiích: Český Rozhlas, Orlický deník



Jsme oporou starostům i městským architektům, kteří chtějí pro svá města to nejlepší. Prostředí, ve kterém žijeme, nám může sílu dodávat – nebo ji brát. My se staráme o to, aby nás města posilovala. Rádi se Vám budeme věnovat, neváhejte se ozvat!

