Strategie a manuál pro Vysoké Mýto

Vysoké Mýto si právem odneslo titul Historické město roku, přesto i zde zůstával prostor pro zlepšení v oblasti urbanistického detailu a práce s reklamou ve veřejném prostoru. Na základě důkladného posouzení jsme navrhli stručnou a praktickou strategii, která je srozumitelná napříč profesemi – od samosprávy přes architekty až po místní podnikatele.

Společně s městským architektem Jakubem Chobotským jsme připravili také nový Manuál pro reklamu. Ten vychází z aktuálních trendů v oblasti retail designu, ale zároveň citlivě pracuje se specifiky městské památkové zóny. Výsledkem je ucelený podklad, který vedení města pomáhá nastavit dlouhodobě kultivovaný a strategický přístup ke kvalitě veřejného prostoru. Společně jsme jej představili veřejnosti i podnikatelům. Ve městě najdeme řadu výborně zpracovaných označení provozoven, které jsme zařadili do manuálu jako příklady dobré praxe. Některé z nich najdete i zde jako inspiraci.

Klient: město Vysoké Mýto
Městský architekt: Jakub Chobotský
Poděkování: starosta František Jiraský a místostarosta Martin Krejza

Manuál je ke stažení na stránkách města.

V médiích: Český Rozhlas, Orlický deník

Vysoke_Myto
04_us_letter_horizontal_brochure_mock_up_3_inside_spread_perspective_view kopie
4
13
14
3
20
7
5
2
16
IMG_6066 kopie
9
IMG_5992 kopie 2
IMG_5976 kopie
Portret_01m

Jsme oporou starostům i městským architektům, kteří chtějí pro svá města to nejlepší. Prostředí, ve kterém žijeme, nám může sílu dodávat – nebo ji brát. My se staráme o to, aby nás města posilovala. Rádi se Vám budeme věnovat, neváhejte se ozvat!

Datovy-zdroj-7
Datovy-zdroj-5-1

LINKEDIN 
INSTAGRAM 
YOUTUBE

Naše kultivovaná města, z.s.
GDPR

Dobrá praxe, úspěchy, inspirace. Odebírejte novinky ohledně kultivace jednou za dva měsíce