
Strategie a manuál pro reklamu v Moravských Budějovicích
Moravské Budějovice jsou městem nových začátků a příležitostí. Na začátku byl jmenován městským architektem Rudolf Grimm, se kterým jsme společně odladili strategii drobných zlepšení – od péče o zeleň přes úpravy outdoorové reklamy až po městský mobiliář a urbanistické detaily. Ve spolupráci se zástupci památkové péče vznikl také Manuál pro reklamu, který jsme veřejně představili spolu s novým dotačním programem. Ten má za cíl motivovat místní podnikatele ke kultivaci jejich provozoven a společně tak zlepšovat tvář města. Městský architekt zároveň pracuje na konkrétních úpravách veřejných prostranství a máme velkou radost, že se proměny daří postupně realizovat.
Klient: město Moravské Budějovice
Městský architekt: Rudolf Grimm
Poděkování: místostarosta Jan Švaříček
Ilustrace: Štěpán Flekna
Manuál je ke stažení na stránkách města

Jsme oporou starostům i městským architektům, kteří chtějí pro svá města to nejlepší. Prostředí, ve kterém žijeme, nám může sílu dodávat – nebo ji brát. My se staráme o to, aby nás města posilovala. Rádi se Vám budeme věnovat, neváhejte se ozvat!

