
Slavkov u Brna
Slavkov u Brna jsme zkoumali z hlediska outdoorové reklamy a různých typů informačních nosičů. V rámci analýzy jsme vytvořili také klasifikaci jednotlivých orientačních systémů ve městě. Přestože se jedná o menší město, evidovali jsme zde 11 různých druhů navigačních prvků, což nás vedlo k doporučení výrazného zjednodušení a redukce některých typů nosičů.
Pro vedení města jsme připravili interní školicí video, které slouží jako opora při rozhodování v oblasti vizuálního smogu. Pro místní podnikatele jsme uspořádali sérii inspiračních přednášek – o historii vývěsních štítů přednášel Pavel Coufalík, na téma vizuální identity provozoven a základů brandingu navázala Veronika Rút. Součástí aktivit byla také soutěž o nejlépe upravenou výlohu.
Město se zároveň aktivně zapojilo do meziměstského projektu Strategie pro výdejní boxy, který usiluje o kultivovanější přístup k jejich umisťování ve veřejném prostoru.
Klient: město Slavkov u Brna
Spolupráce: 2018–2019, 2025
Poděkování: místostarostka Marie Jedličková a radní Veronika Slámová
Terénní analýza: Martin Egrt
Design výlohy: Lenka Křikavová




Jsme oporou starostům i městským architektům, kteří chtějí pro svá města to nejlepší. Prostředí, ve kterém žijeme, nám může sílu dodávat – nebo ji brát. My se staráme o to, aby nás města posilovala. Rádi se Vám budeme věnovat, neváhejte se ozvat!

